Joker Brustadbua Bryne søker dyktig og engasjert Assisterende butikksjef

Om oss

Joker-kjeden er NorgesGruppens profilkjede for nærbutikker. Kjeden består av ca. 460 nærbutikker spredt over hele Norge. Merkevaren Joker forvaltes og driftes av Kjøpmannshuset Norge AS, NorgesGruppens største profilhus. Joker er den lokale butikken både der folk bor og ferierer, og vi er den kjeden som har flest søndagsåpne butikker. Vi er møteplassen i byen og på bygda. Vi var først med å løfte frem kjøpmennene som våre fremste talspersoner, og vi mener at våre kjøpmenn og deres ansatte leverer personlig og god service hver dag.

Stillingsbeskrivelse

Vårt slagord er  Joker – Den gode naboen. Det er fordi gode naboer og godt naboskap er positive begreper for oss alle.
Vi søker deg som vil jobbe hos den gode naboen, du må bry deg, hjelpe til, like å slå av en prat og være en pådriver for det gode naboskapet.

Du har gjerne erfaring som avdelingsleder eller tilsvarende stilling i dagligvarebransjen, men om du jobber i en butikk i dag og ønsker deg en spennende stilling med mer ansvar og utviklingsmulighet oppfordres du til å søke.

Assistrende butikksjef - sentrale arbeidsoppgaver:

  • Bistå i driften av butikken i tråd med kjedens profil og driftskonsept 
  • Ansvar for definerte daglige oppgaver i samarbeid med butikksjef.
  • Du blir stedfortreder til butikksjef i ferier og ellers ved behov.
  • Arbeid med varepåfylling, kasse, svinn, bestillinger orden og renhold.
  • Trygg Mat, HMS og bemanningsplanlegging

 Ønskede kvalifikasjoner:

  • Du har erfaring fra dagligvarebransjen og er en god rollemodell for dine medarbeidere
  • Du ahr gjerne Fagbrev i salgsfaget eller annen relevant utdanning eller erfaring
  • Du er effektiv, arbeidsom og liker orden
  • Du har stå-på vilje og er serviceinnstilt 
  • Du er engasjert, folkelig og hjelpsom
  • Du liker å jobbe fysisk i butikken, er strukturert, og trives når det er hektisk
  • Du har interesse for butikkens nøkkeltall og trigges av gode resultater
  • Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig 
  • Gode samarbeidsevner og godt humør vil hjelpe deg å lykkes i jobben


Vi kan tilby:

  • Spennende jobb i et hektisk og trivelig miljø
  • Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
  • Gode personalkjøpsordninger
  • Opplæring og mulighet for videre utvikling
  • Konkurransedyktige betingelser

Vi kan foreta bakgrunnskontroll fra Semac AS ved rekruttering til våre butikker.

Vi ser frem til å motta din søknad via søknadslinken!

 

 

 

Send søknad Tilbake