Joker har lansert sin første reklamefilm på sju år. Denne gangen med fokus på vår rolle som «Den gode naboen».
Reklamefilmen fremhever Jokers unike kjennetegn: Ikke bare har vi over 450 butikker som ofte holder åpent på søndager, helligdager og på natten, men som «Den gode naboen» tilbyr våre Joker-kjøpmenn mye mer enn kun dagligvarer. De er ofte bygdas møteplass på mindre steder, de serverer kaffe og slår av en prat, hjelper til med å få varer hjem, låner ut ting og arrangerer sosiale aktiviteter.
Se filmen her:
– Våre kjøpmenn og medarbeidere har et sterkt engasjement for nærmiljøene sine. De byr ikke bare på åpne butikkdører, men også åpne hjertedører og det ønsker vi å formidle med denne filmen, sier Roy Hval, markedssjef i Joker.
Kjøpmenn i hovedrollene
I reklamefilmen åpner åtte Joker-kjøpmenn fra hele landet forskjellige dører – inngangsdører, stekeovnsdører og bildører – som symboliserer de mange fordelene Joker tilbyr, som nystekte brød og boller, hjemlevering og personlig hjelp til kundene.
Kampanjen består av en lang og tre kortfilmer og hadde TV-premiere 15. oktober.